Grup62
Butxaca
Triar format
Format únic
Comprovar disponibilitat
Editorial: labutxaca
Col·lecció: LABUTXACA
Traductor: Concepció Iribarren Donadéu
Nombre de pàgines: 736

Sinopsi de No logo:

En aquest assaig lúcid i valent, Naomi Klein explica la raó per la qual amplis sectors de la societat estan començant a sentir un fort rebuig per les grans marques. Des de les botigues de roba més luxoses de les grans ciutats fins a certs tallers d'Indonèsia, on treballar es converteix en una degradació; des dels grans centres comercials dels Estats Units fins als quarters dels activistes que atempten contra les tanques publicitàries o els pirates informàtics que han declarat la guerra a les multinacionals que violen els drets humans a l'Àsia, de mica en mica comprendrem la dimensió de la tragèdia que s'amaga darrere de les grans marques. Naomi Klein desemmascara la «nova economia» i ens mostra de quina manera ha incomplert tot el que prometia.
Butxaca
Triar format
Format únic
Comprovar disponibilitat

Sobre l'autor de No logo

© Kourosh Keshiri

Naomi Klein  (Montreal, 1970) és la premiada autora dels best-sellers La doctrina del xoc (Empúries, 2007), No logo (labutxaca, 2008) i Barreres i finestres: notes des de la trinxera contra la globalització (Empúries, 2003) i coautora del documental The Take. Els seus llibres s'han traduït a vint-i-vuit llengües i han rebut nombrosos guardons. Les columnes que escriu per als diaris The Guardiani The Nationes publiquen arreu del món.

... Llegir-ne més
Informa't de les nostres novetats de novel·la contemporània
Apunta't i t'informarem de les nostres novetats més destacades
Carregant...

Fitxa tècnica

Data de publicació: 07/01/2008 | Idioma: Català | ISBN: 978-84-96863-51-4 | Codi: 10030127 | Format: 11 x 11 cm. | Presentació: Rústica sense solapes | Col·lecció: LABUTXACA | Traductor: Concepció Iribarren Donadéu

Totes les opinions de No logo

Deixar un comentari
  • La teva valoració
Perquè la valoració sigui visible necessitem que accedeixis al teu compte Accedir